deplasmanda gol atan oyuncular tribünlere sus işareti yapsın..formaları çıkarsın(kasar tabiii).... korner direğini tekmelesin sarı kart görsün(bunlar oyuncuların agresiflik seviyeleriyle alakalı olsun)...:D
maç esnasında rakip takımların maç skorları ekrana gelse acayip güzel olur .....