benim fikirlerim biraz fantazi ama olmasını gerçekten isterdim.
1-Oyun aralarına giren animasyonlar çeşitlilik bakımından zenginleştirilmeli fakat oyun arasına Pes 4'teki kadar girmemeli.
2-Çok önemli maçlardaki çok önemli pozisyonlarda, yedek klubesi ve taraftarlardan görüntüler araya girmeli. Saç baş yolanlar, bağıranlar, kendini yakanlar gibi. :D
3-Saha içine elinde bir pankartla bir deli atlamalı ve yaka paça dışarıya atılmalı.
4-Golden sonra oyuncuya tişörtü çıkartıp sallama özgürlüğü verilmeli. Sadece bunun için bile olsa bir tuş atanmalı. (Karşılığı elbette sarı kart olmalı)
5-Yine önemli maçların ardından, soluk soluğa kalan bir iki futbolcu ile röportaj yapılması ve seyretmemiz harika olurdu.
6-Dünya kupasını kazanan takımın sevinç gösterileri yapılırken, kaybeden takımın üzüntüsü de sergilenmeli.
Ve daha onlarcası. Çok şey mi istedim? :)