Nobre 'ye söyliyecek söz bulamıyorum, müthiş kere müthiş..
Necati ekrandan çıkıp kafama vole atacakmış gibi duruyo..
Orhan'ın gözleri daha pörtlek ve göz altı çizgileri daha belirgin gibi hatırlıyorum..
Ergün'ün saçlar problemli, yüzünde de yanlış gibi bişiyler var ama çıkaramadım..
Okan Koç da epey iyi..
Tebrik etmekten başka diyecek birşey yok.. Eline sağlık, kolay gelsin..