Resim için çok sağol bigbigmen. Benim yaptığım olay şu: Pes4'te kullanılan standart face renk paletlerini, daha canlı, daha gerçekçi renk paletleri ile değiştirdim. Standar renk paletlerinde facesini yaptığımız fotbolcunun ne dudağındaki pembelik, ne yanaklarındaki allık, v.s. çıkmamaktaydı. Hepsi dümdüz ten rengi oluyordu. Sanki parizien çorap gibi. :D Bu nedenle tüm face skinleri için yeni renk paletleri oluşturup slotlarına yerleştirdim. Bunu yapmam sonucunda anlayacağın gibi standart paletleri kullanan bütün faceler bozuldu haliyle. Şimdi onlara tek tek kendi editlediğim paletleri yüklüyorum ve bir yandan da TSL'de top koşturan futbolcuların facelerini tekrar yapıyorum. Saygılar...
