Arkadaşlar, yorumlar için teşekkür ediyorum. :)
Hasan Şaş'tan bir başka versiyon, isteyenler bunu, isteyenler diğerini kulanır.

Emre Belezoğlu ise bana göre çok gerçekçi oldu ama bu seferde Konami'nin ten rengi ile biraz uyumsuzluk ortaya çıktı. Ama yine de çok güzel.

Son olarak Ailton'dan face yapabileceğim ağzı kapalı bir resim bulamadım. Bununla idare edeceğiz. Oyun içinde test ettim gayet güzel duruyor.
