Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu
ULAN ömer sanki sen günümüz gençliğinden değilsin ha!
istisnalar kaideyi bozmaz...ben hiç bi zaman sorulan soruyla alakasız cevap vermem....en azından şu arkadaşlar gibi bence msn türünden boş cevaplar vermem...mesaj atmış olmak için atmam...
bu arada istersen nick'imle hitabet....ve ulan falan kullanma, senle kısmen samimi olmuş olabiliriz, ama bu lafı bazıları sanki senin ciddi bi şekilde bana bu konuda karşı durduğun anlamında algılayabilir...
(bu arada dikkat ettiniz mi bilmiyorum, cracks'la muhatap olmadım bile son mesajına karşı...ve hatta şu demin sarfettiğim "muhatap olmuyorum" lafı banlanmama doğru adım adım gittiğim anlamına da gelebilir,zira adminler modlar bana gıcık olmuş da olabilir, ama neyse ben razıyım...)