Orjinal Mesajı Yazan: militan
pff o zaman kafandaki at gözlüğünü çıkarda yazdıklarımızı öyle oku...
at gözlüğü falan yok kafamda...
bu arada aslında senin yazdıklarını ima etmene rağmen sanki bir gruplaşma yaratmak istercesine "yazdıklarımızı" lafını kullanman da gözümden kaçmadı, ama neyse, ben hoşgörüyle karşılıyorum..
bu arada skype'yi bir iki kez sesli olarak chat yapmak için denedim, ama hiç açıkçası yazışma olayında da kullanayım diye aklıma gelmedi, pek özelliklerini de bilmiyorum...aydınlatırsanız hoş olur hocam...