yazık yazık,forum yöneticisi konumundaki insanların söylemlerine bak..3-5 kendini bilmez diye nitelenen insanlar burada dosyalarla ilgili sorun yaşayıp bunu paylaşan kişiler..bu mudur hakareti haketme nedeni..eleştiriye,sorun iletilmesine bu kadar mı tahammülsüzüz burada bile..isteyen herkes hakaret içermeden kendi düşüncesini,yaşadığı sorunu iletip paylaşabilir..farklı olanı sustur,tüh kaka mantığıyla biryere varılmaz..linç toplumunun insanları kendini bilmezleri sallandırıverin forumun en gözle görülür meydanında,ibret olsun diye :mad:
neyse sadece eleştirmek değil sorunu çözmek için yapılası birşeyler bulmak için benim de önerim dosyaları sorunsuz hale getirip yeniden hızlı bir server a upload etmek..filecloud niye kullanılmıyor...bence gayet sağlamdır ve büyük boyutlu dosyalar tek part halinde upload edilebilir..(maksimum 2-3 parça halinde indirilebilir dosyalar)