size benim virus tecrubemi anlatayim bugunku. klasik part1.exe'de virus cikti. yoktur diyenler programlarina guvenmesin. norton gayet guzel buluyor. ne yazik ki ben indirdigim her dosyayi mutlaka nortonla bi scan ederim. bu sefer gafil avlandik, tsl heyecani ile unutmusum, direk actim dosyalari. bi sure sonra sans eseri bi olaya bakarken virus oldugunu farkettim. temizlemek baya bi zamanimi aldi. 500 ustunde dosyam etkilendi virusten. norton cogunu temizledi. yanliz soyle bir sorun var, bazi dosyalar temizlenemedi, karantinaya alindi, bu dosyalar corrupt olmus falan dedi. genelde de exe dosyalari, bilgisayarimdaki bazi programlar calismaz hale geldi. hepsinin setuplari var elimde, acilen gerekenleri yeniden kurdum, calisiyorlar. we turka dosyalari da saglikli bi sekilde temizlenmis gozukuyor, eve gidince ne kadar saglikli kaldiklarini gorecegiz ama anladigim kadariyla bi sorun olmayacak, cunku norton sagliksiz dosyalari zaten kaldirip karantinaya aliyor. karantinamda we turka dosyasi yok (offf en onemlisi bu, is guc hikaye, we turka olsun yeter).
uzun lafin kisasi, lafim merak edilecek bisey yok diyen arkadaslara, merak edilecek bisey olabilir, dosyalarinizi kaybedebilirsiniz. ben netekim bi kac dosya kaybettim ama hicbiri internetten indiremeyecegim dosya degil, onun icin onemsiz, fakat herkes icin ayni sey soz konusu olmayabilir.
daha da kisa olarak sonuc sudur: kimseye guvenmeyeceksin, indirdigin her dosyayi kontrol edicen, netekim ben bugun tsl heyecani ile gafil avlandim, o bir anlik hatayi bekliyor zaten butun kotu seyler. ne olursa olsun, bu konuda calismalar yapmis arkadaslara da haksizlik yapmayin, adamlar gece gunduz oturup tsl yaptilar, virus olayi kazadir dikkatsizliktir falan, olur oyle seyler. tesekkur ederiz.