Arkadaşlar, bu virüs olayı, yavaş çekme olayı ve diğer yaşananlar.. bunların hepsi giderilecektir. kaygılarınız da eleştirilerinizde haklısınız. ama kendi fikrime göre şu ana kadar yapılmış en iyi yama olarak nitelendirebileceğim yama...
filefronttaki sorun hepimize illalah detirten cinsten. arkadaşlarımız bunu en kısa sürede haleldecektir. bundan emin olabilirsiniz.
Satyricon, hakkaten kendini bilmez var. nelerle uğraştığımızı bir bilsen..bize rakip olmaya çalışan, nerden çıktığını unutanların provakasyonumu mu dersin, 2 kez fazla tıklama yapıcak diye yamaya çamur atanlar mı dersin. yani "wanted" seviyesi baya yüksek. hele böyle bir yamayı kıskandıklarından dolayı ne yapacağını şaşırmış bazı kişilerin yaptıklarını buraya yazmayayım en iyisi.
bu yüzden, hangisinin gerçek eleştiri, hangisinin çamur atma olduğunu ayırt etmekte zorlanıyoruz. bu yüzden bazılarının mesajları siliniyor. ama yanlış anlaşılma olduğu zaman da bu hata düzeltiliyor.
anlayışlı olmanızı dilerim...
yamanın daha iyi ve sağlıklı bir şekilde tekrar sunulacağını belirteyim.