âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: Black God atakan kaşınmaya başladın bu son uyarım madem onlar en iyi site en iyi patch de o neden tüm ekip nickleri değiştirip scn de geziyosunuz he yoksa o sitede foruma yazdığınız mesajlara ya 3 hafta sonra cvp gelio yada gelmiyo dimi madem en iyi site o sence ne işin var burda Bu kaçıncı uyarı blackgod...Ne yapıyosan yap işte..İyice haketti bu vatandaş...
2ampara***Womanizer ban ban ban bide sürekli F5 weya refresh yapmaktan canım sıkıldı:Dher F5 yapışımda 3 mesaj geliD:
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: oydemir :mesale: Burasıı SOCCERCENTER Burdan çıkışş yooooooookkkkkk... :mesale: Valla süper olmuşşşş... Çok çok iyi... :mesale: SCN :mesale:
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: $_yOu£â25 Bu kaçıncı uyarı blackgod...Ne yapıyosan yap işte..İyice haketti bu vatandaş... Bencede çiz üstünü gitsin Blackgod.Kimsenin buraya gelip yaptığınız emeği kötülemeye hakkı yoh...
cracks Orjinal Mesajı Yazan: atakansoylu Olmadın değil olamazsınki banlamışlar çünkü :D gör lan gör.sen böle stad gördünmü.gör şimdi.al sana stad al sana yama.
minnik Orjinal Mesajı Yazan: atakansoylu Olmadın değil olamazsınki banlamışlar çünkü :D Bu kendini ne zannedior.Aramızda böylelerine yer yok olmamalıda.
CIM_BOM_BOM_1989 Orjinal Mesajı Yazan: Black God Bu arada son 2 partın kalan süresi 1 saat 20 dakika :d Bu zamana kadar bekledik 1 saat 20 dakikada bekleriz ;)
03Gs1905 Demmeki iyi bir patch geliyor birileri bu kadar kıllık yaptığına göre... Burası Soccercenter.net burdan çıkış yok.1,2,3 SCN SCN 1,2,3 SCN SCN dedik işte anla sende
Ensari KOÇKAN ADAMLAR blackgod'ı banlamış ama blackgod atakanı banlamıyor. buda soccercenter'ın büyüklüğüdür.