ben o siteye dostlukj kualım diye üye olmuştum ama o sitede kendisini iyi formacı zanneden ( bule , nayguler ve suattan bahsetmiyorum ) bi şahıs formama hakaret etmiş ve bana forma konusunda o sitede çalışamayacak kadar yeteneksiz olduğumu söylemiştir ama ne hikmetse lafının arkasında durmamış ve kendisinin çizdiği fb 2006 forması ile benim çizdiğim fb 2006 formasını yan yana koyduğum ve gerçekleri gösterdiğim mesajı da silmiştir bu kadar da kişiliksizdir o nedenle o sitedeye bir daha da online olmadım