03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: ByFeNeRLy ultraprima diyo hala ya kafadan kontakmısınız siz ya Kontağız var mı sıkıntın başka???Dellendirecen bak şimdi bizi prima patchinle oyna..Deliyim gözü kara deliyim yakarım seni de yakarım bak...
atakansoylu Update çıkardılar.Kurasın hatalar düzelsin diye.İlk çıkana bakıcaksan TSL WETurkaya bak???? Ne oldu ???? :scn_oku:
cracks alemin patchi geliooooooooooooo gwelioooooooooooooooooo gelioooooooooo alemin patchi geliooooooo geliooooooo geliooooooooooo beeler buraya oturmayamı geldik hadi tezahurat
Black God Orjinal Mesajı Yazan: atakansoylu Update çıkardılar.Kurasın hatalar düzelsin diye.İlk çıkana bakıcaksan TSL WETurkaya bak???? Ne oldu ???? :scn_oku: Bak atakan tekrar ediyorum burda ultraprima yı övemessin bak son ekz uyarıyorum bu sitede ultraprimayı öven ban yer ona göre çok istiyosan övmeyi 4 online üyeye o sitede öv yada scn de 20000 kişiye uyup we turka v2 efsanesini oyna
2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: cracks alemin patchi geliooooooooooooo gwelioooooooooooooooooo gelioooooooooo alemin patchi geliooooooo geliooooooo geliooooooooooo beeler buraya oturmayamı geldik hadi tezahurat el sallaaa el sallaaaa WETurka el sallaaaa ooooooooooooo oleeyyyy oleeyyyy oleeyyyy
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: atakansoylu Update çıkardılar.Kurasın hatalar düzelsin diye.İlk çıkana bakıcaksan TSL WETurkaya bak???? Ne oldu ???? :scn_oku: Bişey olmadı.WeTurka 2 çıkıyor Türkçe Spikerli,En Yeni Facelerle dolu. Annadın sen annadın :D :D :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer el sallaaa el sallaaaa WETurka el sallaaaa ooooooooooooo oleeyyyy oleeyyyy oleeyyyy :D :D :D pınarbaşı burma burma yar yar yar yar yar yar aman ... :D
Battousai Arkadaşlar ben size bişi sorcam bu patch te diğer oyuncularında yüzleri olacakmı mesela Maxi lopez,D'alessandro,Eto,C.Tevez falan .... ? Bu arada cihan süper ;)
Alex_Revon Orjinal Mesajı Yazan: ByFeNeRLy Doğru konuş ben sana bişey demedim saygıLı oL Arkadaşım saygılı ol demişsin ama.burada bilmem farkındamısın en büyük saygısızlığı sen yapıyosun.Bir kere daha çıkmamış ve oynanmamış bir patch üzerinde nasıl yorum yapabiliyosunki? Kaldı ki eminim sen ilk çıkan SCN grand patch ide oynamamışsındır..Eleştri yapma demiyoruz.ama daha çıkmayan bir patch üzerinde bu kadarda olumsuz konuşmana gerek yok..
atakansoylu 1-2 Hafta Beklesydik Aslında Sezon açılışında ve WE9' a yetişecekti. :sly: Black God Böyle konuşuyorsun sonra gidip siteye üye oluyorsun o ne iştir.???