2ampara***Womanizer beyler banlayın demeyin sizde + oy werin bu haklı savaşımızda bize yardımcı olun kampanya sloganı gibi oldu
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Ensari KOÇKAN ADAMLAR blackgod'ı banlamış ama blackgod atakanı banlamıyor. buda soccercenter'ın büyüklüğüdür. enes onu banlayamaz yetkisi yok..modların banlama yetkisi olmaz..ama admin verirse olur sadece.
minnik yaw bende acıktım şimdi.Hadi herkes yemeğe.Bu arada enes şu kendini bilmezi banla yeter artık bu edepsizliği ney ben anlamadım.
Black God Orjinal Mesajı Yazan: cracks enes onu banlayamaz yetkisi yok..modların banlama yetkisi olmaz..ama admin verirse olur sadece. Modların ban yetkisi vardır 2 hafta 1 ay neyse verir ama üyelik kapatma adminlere mahsustur
minnik yaw f5 yapaınca 3-4 tane yeni msj. görüom.Kaç kişi var şu an burda.Bide ben öss sonuçlarını bile bu kadar sabırsızlıkla beklememiştim.Ciddiyim.Bu ne biçim bir iştir.
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Black God Modların ban yetkisi vardır 2 hafta 1 ay neyse verir ama üyelik kapatma adminlere mahsustur heaa ozaman her sitede deişiyo çünkü başka sitelerde veya bnm yönetici olduum sitede modların banlama yetkisi yok.admin verirse oluo..neyse konu deişmesin.
mayazb Ya arkadaşlar biraz önceki ss de winningeleven yazıyorduda kafam karıştı cahilliğime verin şimdi bu yama pes4 ede olacak di mi vallahi biraz uykusuzum o yüzden pek düşünemiyorum bana bi cvp verin ya korktum birden winningeleven görünce?
cracks Orjinal Mesajı Yazan: mayazb Ya arkadaşlar biraz önceki ss de winningeleven yazıyorduda kafam karıştı cahilliğime verin şimdi bu yama pes4 ede olacak di mi vallahi biraz uykusuzum o yüzden pek düşünemiyorum bana bi cvp verin ya korktum birden winningeleven görünce? ewet pes4e yapılıo...
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: atakansoylu Olmadın değil olamazsınki banlamışlar çünkü :D PES dorusu :krmzkart: