partner beyler bu pack ile PES 4 te de TR liği oluyormu yoksa sadece WE damı oluyor. yoksa indirmiyim bouşuna yardım pls
cengiz_03 HADİİİ GARİ YETTİ GARİİİ GELDE BİTSİN BU HASRET GARİİİ NETCEZ BARİİ GELİVER GARİİ DE HADE BE YAAA BEKLEYOZ GARİ NETTCEZ NE BİLEM VALLAHHH EE GELİYOMU BARİ YAAAAAAAAA
SonKatip Beyler az yavaş mesaj yazın. Yüklenmeyin bu kadar. Yarım saattir foruma girecem diye uğraşıyorum. Bi çıktım bi daha girmek ne mümkün. Çok mecbur kalmayan mesaj yazmasın. :D
serromacher **gelmesi lazım bu saate kadar noldu ki 30 dk gecikti :sly: :rolleyes: :confused: ;) :eek: :gozluk: :kusmuk: :,( :rolleye3: :sly: :p :) :o **