oydemir Orjinal Mesajı Yazan: Black God Valla acaba upload bitene kadar kitlesemmi ? Bence doğru bi karar ALLAH kolaylık versin enes kardeşim :rolleye3:
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: serromacher gelmesi lazım bu saate kadar noldu ki 30 dk gecikti :sly: :rolleyes: :confused: ;) :eek: :gozluk: :kusmuk: :,( :rolleye3: :sly: :p :) :o Arkadaş bu kadar smiley kullanılır mı? Yakacaksın bizi. İdareli kullan şunları. Siteyi çökertmeyelim. :D (Şaka bi yana arkadaşların hepsi ne güzel eğleniyorlar.)
kadirabi patlayacm artık nerde kaldı ya.black god son 15 dakika söylediğine göre.çünkü en geç 4 te çıkar dedin.bari son durumu syöle be abi ölürsem gözüm açık gidecek vallahi