Beyler ben çıkmak zorundayım..Yakmaya gece devam etcem....Haliyle tsl'yide biraz geç oynicam...Gelde yakma....ÖÖÖFFFF ya.....22:00 - 23:00 halı saha maçımı olur....Yakarım lan....
:mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: