AragornBurak Valla mesaj çoktuğundan konu çökecek diye sadece izlemekle yetiniyordum ama dayanamadım. Bitti bitiyor heralde. Hadi Hayırlısı.
AragornBurak Orjinal Mesajı Yazan: CIM_BOM_BOM_1989 Benim PES almanca özel bisey yapmam gelekecekmi? Gerekmez heralde. Zaten neredeyse Pes'in tamamını upload ediyorlar. :=)))
âİ£T10 Varda...Uğraşmamamk için ingilizcesini bulsan iyi olur...Oyun - program - film 2 milyon....:mesale:
AragornBurak Orjinal Mesajı Yazan: serromacher hesaplarıma göre son 10 dakika İnşallah hesabın tutar.
AragornBurak Orjinal Mesajı Yazan: minnik evdeki hesap internete uymayabilir ama beklentimiz uymasından yana... :) Uyar uyar niye uymasın.
oydemir Sayın abonelerimiz lütfen alıcılarınızın ayarları ile oynamayınız! sanırım 14:14 de yayına girecek :)