âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: cracks 14:05 diorum ben.veya 14:08..az sabredelim ama :mesale: :mesale: ALLLLLAAAAHHHHHHHHH :mesale: :mesale:
CIM_BOM_BOM_1989 Orjinal Mesajı Yazan: Black God arkadaşlar bağlantı acaip yavaşladı 1 saat var diyor :( :,( :,( :,( :,( :,(
serromacher Orjinal Mesajı Yazan: Black God arkadaşlar bağlantı acaip yavaşladı 1 saat var diyor :( nee şaka dimi şaka de kameralar nerde :,( :,( :eek: :eek: :eek:
AragornBurak Orjinal Mesajı Yazan: $_yOu£â25 :mesale: :mesale: ALLLLLAAAAHHHHHHHHH :mesale: :mesale: Arkadaşlar meşaleleri şimdi yamayın. Golden sonra yakarız. Gole daha bi kaç dakka var sabradelim. Bu arada gelişen Soccer Center Net tehlikesi. Dışarı giitiiiiii. Gole çok yaklaştı. Birazdan birlikteyiz. Şimdi kısa bi reklam. SCN
behlem Peki kardeşler artık dayanamıyorum sabahtan beri hep bu sayfayı yeniliyorum saat 15:00 kadar kapatıyorum artık kalbim dayanamıyor
Black God Bu arada rekora koşuyoruz bu temin arkadaşların övüp övüp bitiremediği site nin şuanki hiti ( sitenin tamamı ) bu da SCN İMİZİN SADECE PES 4 WE 8 BÖLÜMÜNÜN ŞU ANKİ DURUMU
MOURINHO beklerız hem sankı hemn ındırebılcez de bıraz daha bekleyelm zaten ben ısteyım hemen oynayamayacagım
Black God Bu arada rekora koşuyoruz bu temin arkadaşların övüp övüp bitiremediği site nin şuanki hiti ( sitenin tamamı ) bu da SCN İMİZİN SADECE PES 4 WE 8 BÖLÜMÜNÜN ŞU ANKİ DURUMU
minnik Beyler interneti boşaltın hey ahali size diom birzcık internet hızlansın olmaz ki.Ha gayret depikle depikle.Hadi yurt dışı sitelerine kimse girmesin hoop girmeyinde hızlansı. :P :)
Ensari KOÇKAN Orjinal Mesajı Yazan: Black God Bu arada rekora koşuyoruz bu temin arkadaşların övüp övüp bitiremediği site nin şuanki hiti ( sitenin tamamı ) bu da SCN İMİZİN SADECE PES 4 WE 8 BÖLÜMÜNÜN ŞU ANKİ DURUMU ya bende reklam olmuşum bu arada :D