minnik peki adamlar değiştirme fln. yapamazlar mı.Yani hiç bir açık yoktur inşaallah.Partları açınca wolf gibi mi yapacak copy/paste yoksa setup gibimi yapıldı.
Mc.Speedy abicim gitme o değil bide link leri göçertecez biraz sonra da şimdi konuda çökecek msj rekoru var
Ensari KOÇKAN yahu bu kadar cimbomlu adam kırılırmı. yayınla işte sami yeni. türkiyenin efsanesini.. avrupa kupalarının en büyük şahidini
Black God Orjinal Mesajı Yazan: cracks blackgod bu yama ps2 için çıkcakmı peki .türkçe spiker flan ne yazıkki çıkmiycak ama pes 5 ve we 9 da sanırım chilavert ile birlikte çalışıcaz ve türkçe spikerli we turkey ve we turkey ve scn tsl çıkcak
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Ensari KOÇKAN yahu bu kadar cimbomlu adam kırılırmı. yayınla işte sami yeni. türkiyenin efsanesini.. avrupa kupalarının en büyük şahidini dkkat et enes fenerli :D
minnik yaw şu anda file frontta yüklenen partlara ulaşamazmıyız pes kısmından baksak likler gözükmez mi.
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: Black God ne yazıkki çıkmiycak ama pes 5 ve we 9 da sanırım chilavert ile birlikte çalışıcaz ve türkçe spikerli we turkey ve we turkey ve scn tsl çıkcak Olay bitmiştir....Pes5 süper olcak...SCN - WeTurkey el ele...Yürübe...Gelde meşale yakma... :mesale: :mesale: