Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
isterlerse çalsınlar "İyi geceler ben Hasan Mustan" diyecek spikerimiz.Blackgod'un yaptığı formalarda anında farkedilir anında zaten.Çalacak kadar seviyesini düşürmüş insanlar varsa kendileri bilir..
sadece o kadar değil ben önlemlerimi şöle aldım
1. hasan mustan title screen çıktığında scn we turka süper lig diyor ve bütün kupaların ismini de sölüyor mesela konami cup un adı scn kupası olarak değişti ve bu kupayı seçtiğiniz zaman soccercenter kupası diyo hasan y
2. türkçeleştirmeyi yaparken her 3 cümleden birinde scn yazdım
zaten bu 2 dosyayı çıkardıklarında oyunun anlamı kalmıyo