Bende geçen gün 3 bacak arası+1080 yaptım ama ense kapatıyım derken potanın arkasına çarptı. O günden sonra kahroldum . :D:D:D
Ya beyler bırakın ya, boyu 170miş 3.05'e çift el basıyomuş falan filan hikaye bunlar. Hele ki 13-15 yaş arasında(ancak nigga olmanız lazım ki onlarda ıkına sıkına). Adam gibi doğruyu söyleyin bakın herkes birbirine yardımcı oluyo. Çalışın, yaş 17-18 gibi olunca rahat basmaya başlarsınız. ;) (Lafım ortaya kimse özel olarak üstüne alınmasın.)