Orjinal Mesajı Yazan: shadow_fk
Ben basıyorum demedim..bizim arkadaş 178 boyuyla nizamiye zorlanarakta olsa vuruyo...
ben dürüstçe kendi mallığımı söylüyorum...187 boyumla potayı ancak çekebiliyorum :(
arkadaşım sen diyorsun ki benim boyum 187 basamıyom ve arkadaşımın boyu 178 basıyo diyon ama onun kolu senden çok uzundur ve seninki de çok kısadır o yüzden basamıyorsundur kol uzunluğuda boy kadar önemli bence