cok sallama bi konu olmus olm bu 180 olucaksın dien adama deseydin hayır ben basıyorum o da tmm derdi. Herkes biliyo zaten basanı basamıyanı nba de adama oole antrenman yaptırıyolar ki iste sakat olanların dısındakı herkes basıyo. Sen de bacaklarını guclendırırsen biraz sende basarsın kimse inanmıcak deil.
Ben her potaya basabiliyorum mesela. boyum 1.89 ama 305 lere anca tek el. bazen benden 1 kafa kısa adam gelıyo sıcrayıp gerilip bir koyuyo ki kendimden utanıyorum.. ama adamın bacagı da benımkının 2 katı kaslı gozukuyo dana bacagı gibi :D