Tearaway 3 formada shorttaki logolar kötü olmus 3. formada gövdedeki nikeyi tutturamamısım gerisi güzel
Tearaway boyama güzel diyemicem neden öle garip renker multiply gibi hoş gelmio bence bide gövdedeki logoların yerleri bi garip :S
ZoRo Ne multiply nede linear burn takmissiniz kafaya multiply diyip duruyonus ... orjinal formaya bakarak yaptim ... renkler boyle ... logo kotu olmus cizim kotu desen anlicam ama neyse ...
Tearaway ben ne yazmısım msjımı bi oku ;) orjinal forma renklerimi :) .... gercekten bölemi bu formaların renkleri yada benmi yannıs bakıom :)