Orjinal Mesajı Yazan: Die for You
:meksika: :meksika: nasıl yani o nası oluo öle nası yaws b idakka :eek: :eek: :confused:
suat abi sagolsun oretti kolay yolunu :)
ben goremedim kaymis mi ama kaymissida kaymistir bisi olmas .
Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo

