ZoRo Yok renk koyu olmadi renk bence tuttu ... dikis'e gelince sirf beyaz degil degisik bi dikis kullanmislar fulham daki gibi yani hafif beyazliklar gorunuyor ama tam beyaz degil .... yorumlar icin sagolun simdi okulda bakayim dedim hemencik :D :D
Black Cat evet bencede renkler güzel tutmuş..dikişler de dediğin gbi bööle alacalı bişe .. güzel etmişin....afferim.. aradabirde msn e gir:mad:
Black God Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo Sagolun arkadaslar ... ya varya vijdanım sızladı size temp vercem varya bunu asla yapmicam demiştim ama bu seferlilk gene sözümü yiyorum puma 2006 mac forma temp i
ZoRo Cok mu kotu olmus ki vicdanin sizladi yauf ? :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( hasan abi eve bi gide bilsem girecem yauf butun gun ders :)
Black God Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo Cok mu kotu olmus ki vicdanin sizladi yauf ? :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( hasan abi eve bi gide bilsem girecem yauf butun gun ders :) hayır temp baya kötüydü
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx güzel olmuş fakat o dikiş yerleri beyaz olcaktı;) +1 Bide Lazio logoları küçük olmuş.
Mc.Speedy Yaw Abe Moraliini Bozmaassın ama :) Güzel Sen Kafanı Takma...;) Hatasız Kul Olmaz SeN devam Et...;)
Tearaway bide kollardaki puma logolarına unutmusun ;) he bide lazio logolarına beyaz stroke cekersen ii olur logo gözükmüo :D
ZoRo yarin update edecem ... logolari msn den bi arkadas gonderdi sagolsun ... ole hizlicana ettiri verdim hatalar var simdi bi suru odev felan var yarin update ederim .. Yorumlar ?
ZoRo bayern in formasinin kumasi cansiz zaten maclarda felan gordugumde .. o yuzden bole sey ettirdim .. yorumlar icin sagolun .