Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo

arkadaslar artik kendi template mi kendim yapicam bu ilk denemem T-SHORT tamami ben yaptim sirt kismi onu felan .. short ile kollar ve corap larida yapicam sadece demo bu :) filtreler ve cizgileride cozdum yeni formalarin hic birinin templatesi yok o yuzden mecbur kaldim :( niye bole sacma sapan renkte felan yaptin derseniz kimse kullanmasin diye :D
helal olsun abi süper sin ya
hangi templeri çizcen(nike,adidas hangisi) :) :scnbebek: :scnutang: :eek: