Black Cat MOK. GİBİ FORMA ELBEZİ OLARAK BİLEM KULLANMAM WALLA... YİİİİİWWWRENNÇÇÇÇÇ....EHÜEHÜE.. SELAM KARDEŞİM BENİM..NASILSIN?....ÖZLEDİM SENİ....
Tearaway zuha eleştirem seni biras :) nike logosu asırı büyük olmus :) coraptaki renk kırmızı olmus toyota logosuda cok büyük olmus oh be :)
ZoRo keh keh :hihi: konusmaktan gusel yapamadimda ... 1. sayfaya gelsin acele ile bole oldu siz 1. sayfada tutun daha guselini yapayim dimi :D ... toyoda logosu ile nike logosu zaten buyuk nike belki biras fazla kacmistir ama toyota iidir ya ... corap ida zar zor sey ettim zaten yapmaya yapmaya odunlasmisim :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo dur leyn burda daha yeni oglen oldu yeni kalktim beah :D abi neresi ora burdada saat erken :D :D