Orjinal Mesajı Yazan: gultekinkizilaslan
zoro bu emeğe saygı oalyına karşı inceliğin benibitiriyo
en dogrusunu yapıo. burda yapılan hersey emekle vakıt harcanarak yapılıyor. herkes keske saygılı olsada ındırdıkten sonra yamayı bır tesekkur etse. bu arada dostum sakın sana birşey solediğimi dusunme yani ben tamamen genel konusuorum.