ZoRo Orjinal Mesajı Yazan: AvOr zoro kardeşimin templatesini kullanarak bir forma yapayım dedim :) bu arada yakalı olarak kullanmanızı tavsiye ederim. olim iyi guzelde benim isim misim gitmis tuvbe tuvbe yaaa :D :Dismimi kapama isigini sondurrum haa :D :D :hihi: :hihi: Forma cok hosuma gitti gusel yapmissin ha hayal gucun geri mi dondu ? :scnbebek:
AvOr kızma abi ya ben goruyom olm ismini zoro dıe ahanda orda yazıo :D hayaş gucum geldı gerıye valla bi tane daha hazır upload ediom :D
yashh26 şu simsiyah adidas formasının arkasını oval bi şekil değilde beşiktaşın armasının şeklinde yapsan harika olur ! Bilen bilir : Beşiktaş şampiyonlar ligine katıldığı adidas formaları PSG ye karşı fln oynamıştı
AvOr tamam hocam olur yaparız dogru benım aklıma gelmedı yapar eklerım teşekkur ederim saol yorum için
AvOr ya ole de kardesım napalım rıza hoca bugun hoca onceden kaptan rıza ydı sabır biraz daha o bizden biri yani ole deil mi :)
AvOr Orjinal Mesajı Yazan: yashh26 şu simsiyah adidas formasının arkasını oval bi şekil değilde beşiktaşın armasının şeklinde yapsan harika olur ! Bilen bilir : Beşiktaş şampiyonlar ligine katıldığı adidas formaları PSG ye karşı fln oynamıştı bu forma isteğini karşılar mı acaba?
AvOr anlamdım hoca ben senin dediğini genelde aldığım bir eleştiri bu siyah renkte ancak ss koyuyorum bi bak renk tam siyah ama detaylarda kayıp yok. ben siyahın tam siyah olmasına çok önem veriyorum çünkü bjk siyahı tam siyah olmalı :cool: önceleri biraz daha sorunluydu ama filtrelerle daha belirgin yapmayı başardım ss lerde goruceksin zaten.ancak pc de bak burda koyu gözüküyo :)
Die for You analdım yaw sen filterla halledion bnde bir iki kez siyahları öle yaprım oyunda süper durmuş ellerine sağlık walla ne diim yaw;)
AvOr hele şükür birine koyu siyahlarımı beğendirebildim çok saol bencede güzel duruyo :) şöle tam siyah en delikanlısından :D
Die for You abi bnce güzel doro oyunda yani bnm topice gir bnmde siyah yeni bjk formam war onada herkes çok siyah dedi oyunda müthiş duruo yani siyah harbi siyahtır sonuçta:D
AvOr evet aynen katılıyorum. oyunda benim siyahla rakip takımın siyahı yanyana gelince acayip bir şekilde fark ortaya çıkıyo yani. otekıi siyah deil gri kalıyo. yapılanların çoğu gri zaten :)
AvOr bi arkadasımızın istegi uzerine graphic studio 5 linki http://files.filefront.com/GSrar/4151668;;/fileinfo.html>Graphic Studio 5
Tearaway üfff zoro su islerini ö.m den fln hallet valla süper olcak her konuda bi alakasız msj yanlıs anlama ama göze hoş gelmior..