Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: NORTON Bunlarin Tekrari ne zaman yayinlaniyor yada indirebilecegim bir site varmi arkadaslar... www.files.gen.tr ye gir tv capture bölümüne bas orda var ben yükledim reklam değildir ya benim en çok sevdiğim parçası köpek insanın en iyi dostu mudur süperdi :D :D
selimmm15 Arkadaşlar sahurda TV 8 de dikkat şahan çıkabilir in eski bölümleri gösteriliyor.Ben iki gündür denk geliyorum.Yanılmıyorsam 04:00-05:00 arası...
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15 Arkadaşlar sahurda TV 8 de dikkat şahan çıkabilir in eski bölümleri gösteriliyor.Ben iki gündür denk geliyorum.Yanılmıyorsam 04:00-05:00 arası... dedigin ii oldu dostum oo saatlerde uyumuyorum bi güzel gülerim:)
mirдňdд bu hafta yine tek kelimeyle süperdi birde şu A.B.M.O.(Anne Ben Manyak Oldum)'daki kadına acıyorum ya her bölüm havalarda uçuyor kadıncağız:biggrin2: :yahoo3dk:
İsildur Dişi Yakarış ve Anne ben Manyak oldum,Tehlike Çanı ve Metin Toklu olan bölümler güzeldi.Yeni bölümleride gayet süper.
RubenMartin Olay Aşk Doktorudur... Ben hayatımda böyle bir tipleme, tavır görmedim.. Aşk Böcekleride fena değildi..
rapper Orjinal Mesajı Yazan: İsildur Dişi Yakarış ve Anne ben Manyak oldum,Tehlike Çanı ve Metin Toklu olan bölümler güzeldi.Yeni bölümleride gayet süper. dişi yakarış varmıydı ya bu hafta... cevizkıran,a.b.m.o.,aşk böcekleri....çoğu çok güzeldi
rapper Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer Cevizkıran ve AşkBöcekleri süper ya gülerken ölüyorum .. :) Beni Seç Beni Seç :):) abi harbiden ya aşk böceklerine ölüorum ya bütün hafta beni seç beni seç haaaa huuu hııı diip duruom kendi kendime:D
Marty cevizkıranda kony:kuş grip olurmu idi. adam tavuk yiyo anlatırken sonunda tavuğu fırlatıyo adama cık cık süpoerdi.. aşk böcekelrindede halimeye msjç yolluyo halime AT ALDIM AT puhahaaha..
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz cevizkıranda kony:kuş grip olurmu idi. adam tavuk yiyo anlatırken sonunda tavuğu fırlatıyo adama cık cık süpoerdi.. aşk böcekelrindede halimeye msjç yolluyo halime AT ALDIM AT puhahaaha.. hacı harbiden orası dehşetti... Koptum oracıkta...
Fanatik55 nihahhahahahahahaahahahha muhahahaahhahahahah :D dikkan ŞAHAN Çıkabailiri her hafta izliyorum ordaki aşk böceklerine bayılıyorum :D BENİ SEÇ BENİ SEÇ :D BENİ SEÇ :D MUHAHAHAHHAHAHAHAH
Hasansas1905 ya abi acur arazi skeç i bir daha olmıycakmış galiba.Acun ılıcalı dava açmış diolar.Eger doruysa üzülürüm walla
rapper Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 ya abi acur arazi skeç i bir daha olmıycakmış galiba.Acun ılıcalı dava açmış diolar.Eger doruysa üzülürüm walla yuh ya öle bişi olrmu hem dava açsa bile hiçbişi kanıtlayamaz programın ismi orijinal ismi kullanılmıyor...zaten öle bi daha yayınlamaz falan die despot bi karar olamaz yani...o kadar gerimiyiz ya