TheMaNqLeR Süperdi düzelmeye başladı Şahan dan daha iyilerini istiyorum Acur Arazi Mahsun , ibo , izzet , alişan , özcan
rapper gerçekten çok beğendim yine dün...Cevizkıran,aşk böcükleri,Acur(mr and mrs brown going to the beach:D:D:D),ve jeepte yaşayan adamın Ali Kırca'yla buluşması harikaydı
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: El di@blo çok geç yaW tekrarı yoqmu Çarşamba 23.00 -23.30 arası başlıyor tekrarlar
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: El di@blo insan bari hafta içi erkene alır ya. teşekkürler the mangler Bişey değil kesin emin değilim ama geçen hafta böyle oldu
rapper ewt ben de merak ediyorum metin tok'u ilk programda kendi programını yapmıştı yoga falan hikayeleriydi ama ben bi de dişi yakarışı bekliyorum sanırım ikinci bölümde varmış ama ben izleyemedim
Marty Ewt merakla beklediğim Engin Journal ve Metin Tok çıktı süperdi..Anne ben manyak oldm, dişi yakarışta harikaydı. Birde şu Hepsi grubunun 5. elemanı da güzeldi..
mirдňdд bencede şahan gittikçe kendine geliyor metin tok'u da tekrardan canlandırmaya başlaması süper oldu
rapper azeri doktor,maganda,dişi yakarış,masal saati.....yaw hepsini beğendim bu hafta çok iyiydi ya helal olsun tebrikler
takunya Süperdi, mükemmeldi. Bütün skeçleri çok çok iyiydi. Bravo ya. Aşk Böcükleri en iyisiydi. Ali Atıf Bir de süperdi :)
Hasansas1905 2. kez izliyorum şahanı harika adam yaa cevizkıran acur arazi ve bagırarak tedavi eden azeri doktor manyaktı.Bu kadar harika skeçler çıkarabilecegini hiç sanmıyodum ama gerçek harika bi adammış
rapper Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Bu haftaki bölüm mü iyiydi geçen haftaki mi? bence bu haftaki daha iyiydi ayrıca acunun niagara şelalesine taş atmasına ve kralın sarayı yapanları öldürme hikayesine koptum ya
skywalker10 eheh ilk defa izleyebildim bu hafta,çok güldürdü beni eski videolarını fln indiriyorum şimdi