TheMaNqLeR Yorumlara göre çok kötü galiba ben izleyemedim ama kötüymüş şahana ne oluyor yahu??? :mad:
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Yorumlara göre çok kötü galiba ben izleyemedim ama kötüymüş şahana ne oluyor yahu??? :mad: gittikçe batıyor :(
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: M®.Bean gittikçe batıyor :( niye yaw geçen sene son bölümlerde gülmekten ölüyorduk neden böyle oldu kanal değişikliğinden mi acaba
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler niye yaw geçen sene son bölümlerde gülmekten ölüyorduk neden böyle oldu kanal değişikliğinden mi acaba bu sene nedense ilk iki bölüm hiç komik değildi böyle giderse bir iki hafta daha yayınlanır ve kanal bu programı yayından kaldırabilir onun için Şahan'nın kendini toplaması lazım ve halkı güldürebilecek yeni birşeyler üretmesi lazım :(
utkufatma Orjinal Mesajı Yazan: M®.Bean™ bu sene nedense ilk iki bölüm hiç komik değildi böyle giderse bir iki hafta daha yayınlanır ve kanal bu programı yayından kaldırabilir onun için Şahan'nın kendini toplaması lazım ve halkı güldürebilecek yeni birşeyler üretmesi lazım :( Bence gayet başarılıydı. Ben biraz önyargılı bakıyorsunuz. Kanal değiştirdi bakalım ne yapacak diye. Bir hayli komik ve ertesi gün baya bir geyik çevrilesiydi:)
Overkill Aslında yeni bölümlerin başarısız görülmesinin sebebi çok basit. Şahan ilk tv8 ile ünlendi ve biz Şahan'ı orada seğrederken bize çok iyi geliyordu çünkü programı tv8'e göre değerlendiriyorduk. TV8'de çok büyük bir kanal olmadığı için programdaki amatörlüklere göz yumuyorduk. Fakat Atv'ye geçince iş değişti. Şimdi programı Atv'ye göre değerlendiriyoruz ve Atv büyük kanallardan biri olduğu için en ufak bir amatörlük göze batıyor. Aslında son iki program tv8'deki birçok programdan daha iyi. Yinede daha iyi olabilir tabi..
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: Overkill Aslında yeni bölümlerin başarısız görülmesinin sebebi çok basit. Şahan ilk tv8 ile ünlendi ve biz Şahan'ı orada seğrederken bize çok iyi geliyordu çünkü programı tv8'e göre değerlendiriyorduk. TV8'de çok büyük bir kanal olmadığı için programdaki amatörlüklere göz yumuyorduk. Fakat Atv'ye geçince iş değişti. Şimdi programı Atv'ye göre değerlendiriyoruz ve Atv büyük kanallardan biri olduğu için en ufak bir amatörlük göze batıyor. Aslında son iki program tv8'deki birçok programdan daha iyi. Yinede daha iyi olabilir tabi.. belki haklı olabilirsin ama bence tv8 deki bölümler daha da iyiydi
takunya Dün geceki bölümü, sezonun en iyisiydi. Aşk böcükleri ve Acur süperdi. Acur'un, kıza "how much is this t-shirt? Mr and Mrs brown going" demesi öldürdü beni.
skywalker10 Şahan'ı şimdiye kadar hiç izlemedim. Geçenlerde arkadaşım bana "Köpek insanın en iyi dostu mudur?" videosunu gönderdi. Çok beğendim. Dün izlicektim unuttum. Ama bundan sonra izlerim :) Tekrarları ne zaman veriliyo? :confused:
bart_ ben en çok '©eviz kıran' beğeniyorum..(genel olarak,her bölüm bana güssel geliyor) bunu dışında 'acur'u ve 'jeepte yaşayan adamı' beğendim
Hasansas1905 İlk defa izledim şahan ı tek kelimeyle mükemmeldi.Ben böye bi adam görmedim yaa.KopArdı adam beni.acun arazi:D:Dehuehu:D:D
mirдňdд ilk iki haftaya nazaran dün akşamki bölüm çok çok iyiydi Acur Arazi Aşk Böcükleri ve Aşk Doktoru Nedim Saban taklidi süperdi inşallah hep böyle devam eder :)