Olmamış. Çok kötüydü. Geçen sezonun başındaki şeyleri tekrar tekrar seyrettiriyoruz. Nevriye döndü diye sevindim ama geçen sene ile aynı şeyler hep. Artık komik gelmiyor haliyle. Hele Binbaş, çok kötüydü çok.
Gözünde kornetle yaşayan adam :), Aşk Doktoru ve Acur dışındakiler vasatın altındaydı.