SkyJacker. Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo İzmir'deim ! ''Balçova'' Merkez Kafasına Göre Herkes ;) İsteyen gelsin Taqılırız :) bnde üçkuyularda oturuyorum
Kokane Ben kimseyle görüsmedim. Zaten almanyadan kac üye var. Onlarda bambaska yerlerden. Mersin/Tarsus'tan da kimse yok galiba.
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: casusfb1907 Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo İzmir'deim ! ''Balçova'' Merkez Kafasına Göre Herkes ;) İsteyen gelsin Taqılırız :) bnde üçkuyularda oturuyorum :)
Mozzy Ankara/Polatlıda oturuyorum. Şu ana kadar da kimseyle görüşmedim. Bi The Mangler(Gökhan) ile görüşecektim o da ogün orada değildi
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: 0zan Ankara/Polatlıda oturuyorum. Şu ana kadar da kimseyle görüşmedim. Bi THe MaNgLeR_(Gökhan) ile görüşecektim o da o gün orada değildi görüştük sayılır.. bende ılgazdayım.. bilin bakalım hangi ile bağlı? :D
juzam Ben bi tek barışla(makaay) 2kere maça gittim ondada omuz omuza yapıp bagırmaktan maç çıkışı 2mizinde yürüyecek hali kalmamıştı ama köfte ekmek maç öncesi kızılaydan ulusa yürüyüşler felan iyi olmuştu istanbula gidersem ilk seni arayacam hamit photoshopun inceliklerini öğretecen bana :P :D
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Milanbaros superbamm bende hatay da oturuyorum iskenderundaa la bu şimdi mi söylenir :D bu sene bir kaç kere gittim iskenderuna şimdi 1 saatlik yol hiç çekilmez valla :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: juzam Ben bi tek barışla(makaay) 2kere maça gittim ondada omuz omuza yapıp bagırmaktan maç çıkışı 2mizinde yürüyecek hali kalmamıştı ama köfte ekmek maç öncesi kızılaydan ulusa yürüyüşler felan iyi olmuştu istanbula gidersem ilk seni arayacam hamit photoshopun inceliklerini öğretecen bana :P :D tamam buğra abi takma ama microsoft işlerine girersen asistan olcam heaa:p sözün var:D
Mozzy Orjinal Mesajı Yazan: cracks ılgaz kastamonumuydu yaw:D evet evet:) Hamit abi bunu ılgazda söylersen seni linç ederler:D Aralarında çok kötü bir çekişme warmış:D
Azro Bizde zamanında İzmir'de Unreal'de PES turnuvası yapmıştık.Oda buluşma gibi birşey olmuştu.Hatırladıklarımdan HolyganKsk,DanielMarcos,Tramp1905 falan vardı.