Sen Daha Önce Yaptığın Düzensiz Hareketler ve Yazdığın Mesajlarda Dolayı Ceza Almış ve Bu Ceza daha sonra kaldırılmış birisin.üstelik sana küfür ettikten sonrada Teşekkür Eden Bir İnsansın.
Forumda birden fazla üyeliğin var senin,Kendini çok zeki sanıyorsun galiba.Verdiğin Telefon Numarasını arayınca benle konuşacak olan kişinin sen olduğunun garantisini kim verebilir ?
Orjinal Mesajı Yazan: cihat_kara_52Slm
Benim İnternet tarayıcım Mozilla Firefox.Ben bilgisayarımda bu sitede üyeliğimi açmak isterken sürekli beni ana sayfaya yönlendiriyordu.Bende üyeliğimde sorun olduğunu düşünüp tekrar cihatkara52 nickiyle üye oldum.Daha sonra sorunun internet tarayıcısında olduğunu öğrendim.cihatkara52 kullanıcı adlı üyeliğimi iptal edebilirmisiniz?
Şimdi Soruyorum Size Varmı Böyle Bir Sorun Yaşayan ? Üstelik Bu Özel Mesaj Bahabaha Nicki bir Üyenin 2.Üyelik Alıp Diğer Üyeliğinin Açılmasını İstediği Özel Mesajdan Sonra Geliyor.aaaa ne tesadüf...
Dİğer Üyeliklerinide en Kısa Sürede temizliycem, merak etme sen.
Son olarak konuyu dağıttığım için herkesden özür dilerim.
Konumuza Devam Edebiliriz.