Watcher, Elik, Zombie ile görüştük kaynaştık. Elik in istanbula gelmesi ile birlikte buluşuyoruz. Watcher dediğiniz arkadaş ise zannetmiyorumki bi daha gelsin biz gideceğiz herhalde. Zombie(eski mod) ile aradan buluşuyoruz basket oynadık 2 ay evvel. Birde Zorbey modunuzu dershanede gördüm.
Saygılar