Spocket -Connect- , zorbey, Kalfest de gördüm... hatta onlar da beni gördü, ne kadar ilginç dimi. Ayrıca Connect'i o zamana kadar bi insan değil, bilgisayar bot'u sanıyodum, ama insan çıktı, çok şaşırdım...
tolgajk Beşiktaşk ı gördüm çünkü hep görüşürüz aynı yerde oturuyoruz hatta üyeliklerimizi birlikte açtık :D
Dabulu hizliolu (kendisi zaten yeğenim oluyor :) ) eski üyelerden madada256 ile tanışırım hala da arkadaşlığımız sürüyor ;) geçende biri msn de laf attı susurlukluyum diye ama bi dhaa ses çıkmadı :)
cracks ben halısaha organizasyonunu başlatan kişiyim.ve orda çook iyi arkadaşlarımdan olan siyahlabeyazı ve onr1903 ü gördü dier gördüüm kişiler nc hami10 hellscream gündüz84 saha ve bunlarla birikte bi 10 kişi daha gördüm.istiyenle görüşebilirim.hatta bu hafta wedersonla görüşcem.şenol abiyle yani.bizim 150 metre yukarda oturuyomuş.haberim yoq.
Eagle-Eye ben de jamsession'ı görmüştüm bi gün yolda yürürken tesadüf o beni görmedi yürüdü gitti sonradan farkettim ben de.. tabi nasıl tanıdın dersen msn'deki fotoğrafından :) çok ilginçti gerçekten
YeshiL **Valla Beyler Kimseyi Görmedim (Greenn Hariç Tabii Nede Olsa Kuzenim) Ama İstanbul'yım İstanbulda Arkadaşlar Varsa Buluşmaktan Memnunluk Duyarım Ayrıca İyi Kaleciyimdir Maç'ta Ayarlanırsa Oynarım (: ...**
SuperBamm ben kimseyi görmedim göremem de yani hataydan kimse olmadıına göre :D :D varsa görüşürüz ama
gurayerdem ben de jamsession'ı gördüm..onunla bu siteye takılmadan önce tanıstım...gazi üniversitesinde aynı sınıfta oldugum(recep!!!) birinin dersaneden arkadasıymıs...o vesileyle tanıstık.. daa sonra da onunda bu siteye takıldıgını ögrendim(ki cok önceden beri takılırmıs)
ismet_nash bende freerapper ı gördüm ve hala görüyorum iyi arkadaşız :D birde CombocuTR ı gördüm ama resminden :p