Last_Blow **Valla bi ara halısaha maçı olmuştu o zaman gören görmüştü..Ben yktum ama SCN'den kimseyi görmedim..**
HotSauce18 kıbrıslı arkadas sen hiç ümitlenme kimseyi göremezsin ben ümraniyedeyim kim olucakki böle biyerde yaw....
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18 kıbrıslı arkadas sen hiç ümitlenme kimseyi göremezsin ben ümraniyedeyim kim olucakki böle biyerde yaw.... bende ümtlenmiyom zaten :D :D :D
HotSauce18 ehehehe gerçekten rekor heralde ahanda dur aklıma bişey geldi scn rekorlar topicimi açsam rekorları yazarız açıyım bakiim...
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean bende ümtlenmiyom zaten :D :D :D Belki görür hiç belli olmaz
Kokane Ben Mersinliyim kardes ama yinede görüsmemiz pek zor. Gerci bir izine gelisimde 1 haftasini Kibrista gecirmeye düsünüyorum ama Allah bilir ne zaman. Benim görüsmemde mucize olur. Mesela Watcher'i merak ediyorum. Agir tavri cok hosuma gidiyor. Acaba gercek hayattada öylemi?
Aydin 4 winning turnuvasında, rammstein, nc karubburak hellscream siyahlabeyaz ve nickini hatırlayamadığım birkaç arkadaş ile görüşmüştük... sonra da karubburakla mecidiyeköye game pad almaya gitmiştik
Shevchenko **Beyler iori'nin mesajını görünce "tamam, kesin konu kitlendi" demiştim ama neyse korktuğum başıma gelmedi** :D :D
HotSauce18 Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Beyler iori'nin mesajını görünce "tamam, kesin konu kitlendi" demiştim ama neyse korktuğum başıma gelmedi :D :D abi sen akşam akşam girme yaw....:D:D:D
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18 abi sen akşam akşam girme yaw....:D:D:D Yoq abi eve bi PC daha aldık da onu test ediyom :D :D ulan kiminin evinde 1 tane yok bende 2 tane oldu ama biraz eski artık bütün geceler burdayım ama 2-3 hafta sonra..
*{Bå®ô$_1905}* * siyahlabeyaz (11 yıllık arkım 2 haftada 1 görüşürüz) * onr_1903 (2 kere görüştük birinde ben-siyahlabeyaz-onur Profilo'ya gittik , öbüründe bu manyak herife sprey almaya gittk Salı günü) * Sevsenkiyo (bu arkla Profilo'ya gittik ii biri)