Orjinal Mesajı Yazan: Secret_Man
Pentegram ben bu torrent işini bilmiyorum. Ne yapmam lazım dosyaları indirdikten sonra? Mesela ben 2.sezonu indirmek istiyorum. Herhangi bi program mı kullanmam lazım yanında? Bi açıklarsan sevinirim.
Azureus adlı programı kullanabilirsin bende en iyi sonucu o veriyor, http://azureus.sourceforge.net/ bu adresten bulman mümkün programı.
Yalnız programdan verim almak istiyorsan tüm p2p yazılımlarda olduğu gibi port açma işlemini adsl modeminnin ayarlar kısmından yapman gerekir. Port numarası program yüklendikten sonra çıkan kurulum sihirbazından değiştirilebliyor bence 1000 numaralı udp ve tcp portlarını açın ve 6882 (olması lazım) numara yazan yere 1000 yazın.
Eğer torrent dosyanızın yanındasi surat işareti yeşilse hiçbir sorun yok ve tam kalite ile çekiyorsunuz demektir. (Sarıdan yeşile geçme işlemi 10 dakkika alabilir program açıldıktan sonra bir 10 dakika bekleyin yeşil olmazsa problem var demektir). Sarı ise port problemi yaşıyor olabilirsiniz demektir. Kırmızı ise hiç indirme şansınız yok demektir.
Orjinal Mesajı Yazan: MeeK
Ares tende buLabiLirisn ama sabır Lazım...
Ares hiç kullanmadım hızı nasıl, torrent'te 25kb/sn görmek mümkün oluyor. Areste aynı hızlara ulaşabiliyorsa torrentte bulamadığım yada seed'i az olan şeyleri Aresten çekerim.