Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk
iğrençle demek istediğim Marissa'nın yaşadığı tuhaf ilişki ve Annesinin geçmişi :p
onun dışında çok keyifli bir dizi. özellikle seth ile summer çiftini izlemek keyifli...
eheheh annesinin geçmişi kopmuştum ben orda ha birde marissa nın ama yola dönüyo neyse 3. sezon bomba gibi geliyormuş
The O.C. Season 3 Trailer
Windows">http://www.theoc-forum.com/trailers/3FallPromo_01.zip>WindowsMedia Player İçin
QuickTime">http://www.theoc-forum.com/trailers/3FallPromo01.zip>QuickTimePlayer İçin
ben bittim valla eminim sizlerde biteceksiniz :cool: