Slamdunker Bab summer hem kısa hemde esmer :o Marissa tam benlik uzun ve seksi :hihi: Bu chrismukkah olayıda bizim cakır oldugunde cenaze kaldırmamız gibi bir şey :D
CHaMPioN77 **şimdi theresa chino'ya geri döndü. Buraya kadar düğüm çözüldü. Sanırım bundan sonra Marissa & Ryan yakınlaşacak. Sonra ne olcak :D**
Slamdunker Boşlukları DOLDURUYORUM dDİĞİN sORUNUN Cevabı Var Theresa nın nişanlısı sı gelicek.sonra ryan theresa nın kaldıgı odada kalcak bir gece theresa nın nişanlısı si bunu gorcek ve theresa ve ryan sevişecek.sonra olaylar başlıyo.bir partide EDDİE ile ryan kavga eçcekler(sonra reklam giriyo)ondan sonra theresa hamile olcak. bebeak kimin kavgası başlıcak.ryan ile marissa tam yakınlaşmışken araya theresa nın hamile lıgı gircek.ryan bu yüzden chino ya .aile kurmaya ggitcek.
Ryan Atwood Orjinal Mesajı Yazan: Slamdunker Boşlukları DOLDURUYORUM dDİĞİN sORUNUN Cevabı Var Theresa nın nişanlısı sı gelicek.sonra ryan theresa nın kaldıgı odada kalcak bir gece theresa nın nişanlısı si bunu gorcek ve theresa ve ryan sevişecek.sonra olaylar başlıyo.bir partide EDDİE ile ryan kavga eçcekler(sonra reklam giriyo)ondan sonra theresa hamile olcak. bebeak kimin kavgası başlıcak.ryan ile marissa tam yakınlaşmışken araya theresa nın hamile lıgı gircek.ryan bu yüzden chino ya .aile kurmaya ggitcek. Koçum bak iyi izlediysen izledin. Ama burda kalkıp diziyi anlatma tamam mı? Belki ben izlemedim diziyi nerden biliyosun? İzlemiş olman burda hava atmanı gerektirmez. Sadece yorumunu yaparsan daha iyi olur. Daha anlayışlı olacağını umuyorum. ;)
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: schlampe ya 1. ve 2. sezon cdleri olan ve satmak isteyen varmı? burda satmak isteyen bi arkadas var sana yardımcı olur belki...
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: Slamdunker Boşlukları DOLDURUYORUM dDİĞİN sORUNUN Cevabı Var Theresa nın nişanlısı sı gelicek.sonra ryan theresa nın kaldıgı odada kalcak bir gece theresa nın nişanlısı si bunu gorcek ve theresa ve ryan sevişecek.sonra olaylar başlıyo.bir partide EDDİE ile ryan kavga eçcekler(sonra reklam giriyo)ondan sonra theresa hamile olcak. bebeak kimin kavgası başlıcak.ryan ile marissa tam yakınlaşmışken araya theresa nın hamile lıgı gircek.ryan bu yüzden chino ya .aile kurmaya ggitcek. naptın yaa...dizinin tamamını anlatmıssın...allahtan ilk sezonu tekrar yayınlarından önce izledim yoksa hic bi zevki kalmazdı :):):) allahtan 2. sezondan bilgi vermemissin ;););)
murtiki ne kadar doğru bilemem ama 2. sezonda marissa lezbiyen olacak diye bir söylenti dolaşıyor etrafta :) bakalım görecez hep beraber :D edit: dizi keyfininizin içine etmemek için resimleri kaldrdım isteyene özelden gönserebilirm...
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: murtiki ne kadar doğru bilemem ama 2. sezonda marissa lezbiyen olacak diye bir söylenti dolaşıyor etrafta :) bakalım görecez hep beraber :D edit: dizi keyfininizin içine etmemek için resimleri kaldrdım isteyene özelden gönserebilirm... maalesef dogru 2. sezonda lezbiyen olcak... :(:(:(:(:(:(
ŞANLI_ **ya ben hiç izlemedim ama herkes meth edio bi de geceleri uykum gelmior glb 01:00 de yayınlanan bölümünü izleyebilirim ! acaba şimdi başlasam diziyi izlemeye bağlar beni yoksa geç mi kaldm :(**
Eagle-Eye 1. sezonun tekrar bölümlerini veriyorlar zaten onun da finaline 3 bölüm kaldı. geçmiş olsun artık 23 bölümlük bir açığı kapatman gerek :)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye 1. sezonun tekrar bölümlerini veriyorlar zaten onun da finaline 3 bölüm kaldı. geçmiş olsun artık 23 bölümlük bir açığı kapatman gerek :) yane kaybettik şansımızı haa :(
Arsene Orjinal Mesajı Yazan: Secret_Man Arkadaşlar bu dizi hakkındaki görüşlerinizi almak istedim. Sizce de çok güzel değil mi bence tam bir gençlik dizisi. :rolleye3: Bugünlerde gerçi eski bölümlerini yayınlıyolar ama bence tekrar izlenmeye değer. Eğer O.C tutkunuysanız www.theoc-turkiye.net (reklam değildir) adresine bakın derim. ;) Bu arada elinde 1. ve 2. sezon cd'leri olan arkadaşlar bana msn'den ulaşabilirler mi? ugurcan_sen@hotmail.com Ugurcan arkadaşıma The O.C. Full 1.sezon Gönderilmiştir + Özel Bölümler ( 1 tanesi tr'de gösterilmedi + Bütün The O.C. Mix Serisi bunlar da yanında benim hediyem olarak gönderilmiştir.Yarın kendisi kargosunu alacaktır.Ve yorumlarını bekliyorum ugurcan arkadaşım ;)
murtiki 2. sezondan indirdiğim ve izlediğim kadarıyla(ilk 3 bölüm) dizi git gide daha güzel hala geliyor ;)
Ryan Atwood Orjinal Mesajı Yazan: Arsene Ugurcan arkadaşıma The O.C. Full 1.sezon Gönderilmiştir + Özel Bölümler ( 1 tanesi tr'de gösterilmedi + Bütün The O.C. Mix Serisi bunlar da yanında benim hediyem olarak gönderilmiştir.Yarın kendisi kargosunu alacaktır.Ve yorumlarını bekliyorum ugurcan arkadaşım ;) Serdar gerçekten muhteşemsin ben bu kadarını beklemiyodum ne yalan söyliyim. Bi insan bu kadar mı özene bezene hazırlar ya. Hayatımda hiç bi cd'ciden bile almadım böyle bi set. Altyazılarından tut, yanında extra programlara kadar herşeyiyle tamı tamına hazırlamışsın. Gerçekten bu işten anlıyosun ne diyebilirim. Özel ilgin için tekrar tekrar teşekkürler... :o
Alex_Revon şu anda 1 ve 2. sezon altyazılarıyla birlikte full olan arkadaşımız varmı? 3. sezon ne zaman başlıyacak ve tr de yayınlanacakmı?
Ryan Atwood 2.sezon henüz bitmediği için kimsede full altyazı bulamazsın. 3. sezon için henüz söylentiler yok. Ayrıca 3. sezon başlasa tabii ki tv'de yayınlanır başka ne yapabilirler. :)
murtiki secret_man arkadaş 3. sezon Türkiye de yayınlanır mı demiş, tv de değil :) bu arada 8 eylül de 3. sezona başlayacak fox tv de ...