nedendir bilmem carter hakkındaki düşüncülerimi yazmak geldi içimden.
Vince Carter dendiğinde aklıma ilk show adamı geliyor. Bu inanılmazdı. Diyeceğim smaçların sahibi adam. Peki bu adam başka neler mi yapıyor.
Aslında çok azimli bir oyuncu. Maçı kazanmak için elinden geleni yapar. (Aslında sevmediğim Kobe bile bunu yapıyor ama o ne yaptığını bilmiyomr olsa gerek) Carter oyuna ağırlığını koyduğu zaman zor tutulan. 1 e 1 de etkili ve en çok sempati duyma sebenim (ki bu artık geçti) Air Canada lakabını alması. Yani o artık toronto ile özdeşmiş diyordum. Takımı için çabalayan bir oyuncuydu.
Şimdi durup da düşnüyorum. Eğer New Jersey draftında 5 oyuncuya karşılık giden bir oyuncuya gelipde siz bu adam beş para etmez diyorsanız bi kere geçin onu. elbette New Jersey başarısında söz sahibi. Miamiden Wade de öyle. Sixers'dan Webbetda. Ya da houstan dan Yao'da. Zaten Odom Lakers'a faydısını arttırabilseydi şimdiye Play-offlara çıkarlardı. New Jersey'in play-off öncesi son haftalardaki mücadelesinde Jefferson yoktu. Carter ve Kidd vardı. Bu yüzden carter büyük bir oyuncudur. Skorerdir ancak lider değildir. Liderdi ama kendi olmamayı seçti ya da seçtirildi orasını bilmiyorum.
Son olarak:
T-maC Toronto'daydı ilk sezonunda. Onun bu başarısında Carter'ın payı bence çok.