Orjinal Mesajı Yazan: ozdi
Arkadaşlar Şu Oyunculara Jordan'ın varisi demiyelim. Çünkü Jordan Bir Efsaneydi geldi geçti. Bir daha öyle gelmez jordan gibi. Geçen sayfalarda uzun bir yazı vardı. Okuduktan sonra aklıma bişey takıldı. Jordan tek başına takımını 6 kere şampiyon yaptı..
Peki diğer adamların hiç katkısı yokmuydu. Bence yok denilecek kadar azdı yada harbi bir lider arayışındaydılar. Ama ne olursa olsun Jordan Gerektiği zaman sayısını asistini yapardı. Ve takımını galibiyete ulaştırdı.
Ona suphe yok dikkat edersen ben kimseye the next jordan demedim diyenlere karsi ciktim
Orjinal Mesajı Yazan: ozdi
T-Mac : Herif istediği zaman oynadı ama sanki oynadığı takımı sevmiyormuş gibi Milletin "Ooo T-Mac'se kesin başarır, atar üçlüğü bitirir. Başka oyuncu tanımam, 35 sn 13 sayı" demesine rağmen Playoffların başında Dallas Game 7 de 76 - 116 yenilerek Nba tarihinin en farklı (40 sayı fark) yenilgisine izin verdi. Bunu görenler "bu takım sanki bir üst rounda geçmek istemiyor" diyor. (yani ben öyle diyorum çünkü Bir Game 7 ye çıkaken hazırlıklı olmak gerek)
1-ilk turun en farkli galibiyeti Utah-Bulls finallerindeki 50 sayilik maci unutmayin
2-o macta T-MAC(%40 27 pts 7 reb 7 ast 3blk) ve Yao 50 sayi atti takimin geri kalani 6-31 le oynadi burda suc T-MAC in diil geriye kalan 10 kisinindir
Orjinal Mesajı Yazan: ozdi
Kobe : Bu herife gelince Geçen sayfalardaki uzun yazıyı okudum ve yine aklıma birşey takıldı. Bu adam nasıl oluyorda yaptığı tüm rekorlar shaq'ın zamanında oluyor. Çünkü takımdan destek alıyor. Bu sene Normal sezonda son 2 ayda sadece 6 maç galibiyeti bu adamın rekorlarından biri olsa gerek diyorum. birde bu kadar yenilginin içinde hala bireysel oynayıp takım ruhunun içine ettiğini ve bunu özzellikle yaptığını söylüyorum. Sanırım bu adamın anlayışı şu " Biz Zamanında çok şampiyon olduk. Hiç olmazsa 2000-2001-2002 de şampiyon olduk 2004'de de finale çıktık. Shaq gitti takım battı hazır batmışken ben kendimi batırmayayım. Ben smacımı basıp oturayım"
Buna itirazim yok :D ama sadece son 2 ayda 6 galibiyet in ona yuklenmemesi lazim diye dusunuyorum
Orjinal Mesajı Yazan: ozdi
Iverson : Bu herifi çok seviyorum yavv. Sırf takımı için çalışıyor fakat takımda bir gayret yok. bu adamın rekorlar kırmaya, smaçlar basmaya,Game 7'de Tarihin en büyük farkını göre göre yemeye vakti veya isteği yok. Bu adamın işi sadece maçı kazanmak. Yok Game 7'ymiş yok Konferans Finalleriymiş. Hiç Alakası olmaz. bu adam her maçta bir önceki maçtan iyi oynamaya çalışıyor ve kendini geliştiriyor. En Önemlisi takımını seviyor. İyi bir oyuncu olduğu içinde Tampon'u hiç kalkmıyor...
Bu da objektif yaklasmadigin kanitidir arkadasim ;)