Dwyane Wade'i çok seviyorum. Ama LeBron hepsinden iyi. Belki Wade de bişiler yapabilir ama Shaq olmasa pek sanmıyorum. Kobe de bu kefede Shaq'sız hiçbişi yapamıy. Zaten takım ruhu sıfatı 0 olan bir oyuncu.
T-Mac ise nedense çok istikrarsız bi oyuncu. Yani pek yorum da yapabileceğim biri değil. Bence bu sıralamayı hak etmiyor bile. Bu 4lü de bence Ray Allen T-MAc yerine olmalıydı. Sezon öncesi kimsenin Play-off şansı vermediği Seattle'ı playofflara taşıdı.
Carter iyi bir oyuncu. Yani onun gelişiyle canlanan New Jersey'i hepimiz gördük. Faydası çok büyük ama bir lider değil. O takımın lider Kidd'di.
Gelelim Iverson'a. Bu adamı hele bu sezonki performansıyla sevmemek elde dğeil. Daha önceki sezonlarda çoğu maçta maçın gitmesine sebep olan bir oyuncuydu. Çok eleştirildi ama bunun sebebi çok azimli bir oyuncu olması. Geçmişinden gelen şanssızlıklardan dolayı olsa gerek ama çok azimli gerçekten. Yani hiçbir oyuncu onun kadar bir maçı kazanmak için bu kadar mücadele veremez şu anda. Bu sezonki performansını devam ettirirse Sixers'ı önümüzdeki 2-3 sezon içinde şampiyonluk bile bekliyor olabilir. Tabi kadrosu daha iyi olmalı. Bu kadroyla çook zor. Çook. Bir maçta. Yakında Chamberlain'in rekorunu kırcak diye korkuyorum. Bir maçta (63 oldu kaldı 37 sayı:) )