Gırgırı bırakıp biraz ciddi bir havaya bürünecek olursak konunun başlığı en sevdiğiniz üye.Bu konuda söylemek istediğim bir kaç şey var.
Burdaki bir çok insan gerçek hayatta birbiriyle tanışma fırsatı olmamış sadece internet üzerinden-ve hadi buna telefonu da katalım- görüşmüş insanlar.
Sadece internet üzerinden görüşme fırsatınız olan bir insana da duyduğunuz his sevgi olamaz.Bu olsa olsa saygıdır,sempatidir veya örnek almadır.
Ben bu forumdaki görevli arkadaşlardan Kaziq,NecromanceR ve Elik le gerçek hayatta görüşme fırsatı buldum ve şunu söyleyebilirim internetten görüşmekle gerçekte görüşmek bambaşka şeyler.Şuan bu 3 arkadaşımda öl dese ölürüm(lafın gelişi :p).Zaten yıllardır netten görüşüyorduk bir de yüzyüze görüşünce kopmaz bağlar oluştu aramızda.Yani en azından bu benim açımdan böyle.Diğer arkadaşlardan da çok samimi olduğum herşeyi paylaştığım insanlar var ama bu 3 kişinin yerini tutmuyor tutamıyor.
Son olarak aynı şehirde yaşayan arkadaşlar birbirinizle buluşmaktan çekinmeyin.Bir gün kararlaştırın ve bir yerde buluşup ortak bişeyler yapın.O zaman anlarsınız sevginin ve arkadaşlığın gerçekte ne olduğunu.