Bazıları hatırlayabilir beni takılırım ama mesaj yazmazdım.önce nickim gökhandemir di o zaman hiç msj yazmadım nerdeyse sh1very oldu tanımaya bşladım artık da TheMangler oldu.Artık takılmaya başladım.(ADSL ALDIM) Tanıyanlar çıkabilir.Kimse beni yazmamış.Neyse ben de yazayım(tanımayan da olabilir)
cracks(çok yardımcı olur bana saolsun)
ChaMPioN77(yeni msn ye gel lütfen)
hizlioglu(sen de yeni msn ye gel)
Shevchenko
orcun cetin(yeni msn ye gel)
BaRIs_1905(sen de yeni msn ye gel lütfen)beni silse bile msn den
Mr.Bean(msn ye beklerim)
Makaay
Necromancer(merak ediyom yaw)
BeST_7RoNaLDo (msn ye gel merak ediyom seni)
bunları seviyorum birkaç tanesiyle muhabbetim de var