Orjinal Mesajı Yazan: T-MAC_62
iyi be beni seven sadece the killer ve slamndunker cikti ( Daha fazla bi$i bekliyomuydum hayir :D) yaziklar olsun size verdigim emeklere :P
La olm seni sevmez miyim ya? :D
Iyi çocuksun msnde paso makara yapıyoruz süper oluyo kopuyoruz özellikle de Dijan hakkında :D:D :p (We are all Dijan fans) :D :p
Ha tabi bi de haftada 1 attığın hep aynı mesaj "nbr nsn npiosn?"'u da unutmıyım :)