Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Devil May Cry Ben forumdaki üyelerin çoğunu severim. Bazılarıyla muhabbetim var bazılarıyla yok. Ama çoğunu seviyorum.Özellikle Sevdiğim Üyeler: Necaty Muhammeddalyan iN-T-CoMe Dejavu SAKA_ONUR ufuk_abay Steganos Express DiMuratti 46 Maras Trapdoor h@run Burak marcus83 Ismail_15 2amapara Womanizer Doomhammer1903 Costance Makaay 10UR Zorbey Exvision hizlioglu Daha aklıma gelmeyenler de var. Ama bunları severim saol kardeş scn de sevilen kişilerden olmam beni grurlandırdı ;)
typhlosion Orjinal Mesajı Yazan: Devil May Cry Ben forumdaki üyelerin çoğunu severim. Bazılarıyla muhabbetim var bazılarıyla yok. Ama çoğunu seviyorum.Özellikle Sevdiğim Üyeler: Necaty Muhammeddalyan iN-T-CoMe Dejavu SAKA_ONUR ufuk_abay Steganos Express DiMuratti 46 Maras Trapdoor h@run Burak marcus83 Ismail_15 2amapara Womanizer Doomhammer1903 Costance Makaay 10UR Zorbey Exvision hizlioglu Daha aklıma gelmeyenler de var. Ama bunları severim , saol hocam :) sevilen olmak güzel bise be
Burak473 Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin yok usta yok.. sevilmemek gibiside yok.. :) Angelina ile aramıza girdiğin için seni sevmiyorum.
T-MAC_62 Ben bide Tifosie yi seviyorum yazmayi unutmusum :) Bide masterran i baya sevmeye basladim giciklari hep severim falan ondan :D bide klas adam
Garnett_ManiaC Bizi seven yokmuş ne güzel :D Ben Baris_1905 GOZİT Grİm_ReApEr Engin_gs houst-macon dı banlandı bide o arkadaşı severdim
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: Burak473 Angelina ile aramıza girdiğin için seni sevmiyorum. hacım ciddi olamazsın???
ELECTRIFY Orjinal Mesajı Yazan: Devil May Cry Ben forumdaki üyelerin çoğunu severim. Bazılarıyla muhabbetim var bazılarıyla yok. Ama çoğunu seviyorum.Özellikle Sevdiğim Üyeler: Necaty Muhammeddalyan iN-T-CoMe Dejavu SAKA_ONUR ufuk_abay Steganos Express DiMuratti 46 Maras Trapdoor h@run Burak marcus83 Ismail_15 2amapara Womanizer Doomhammer1903 Costance Makaay 10UR Zorbey Exvision hizlioglu Daha aklıma gelmeyenler de var. Ama bunları severim Teşekkür ederim... :) (Bu arada yeni nickim ELECTRIFY , ama zihinlerde muhammeddalyan olarak yer etmiş :) )
masterran hımm, bak tüh, electrify'ı söylemeyi unuttum.....2 kişilik listeme bi de arkadaşımı ekliyim 3 oldu....
Mozzy Orjinal Mesajı Yazan: ELECTRIFY Teşekkür ederim... :) (Bu arada yeni nickim ELECTRIFY , ama zihinlerde muhammeddalyan olarak yer etmiş :) ) Hayır. Yeni nickin aklıma gelmedi de ondan...
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: CS-maniaq ben yeniyim beni de seversiniz umarım yakında :) yıllardır buralardayım sevdiremedim kendimi. İnşallah sen sevilirsin. :p
HotSauce18 vay be yanlız kaldım :,(:,(:,(:,( neyse ama hepiniz beni seviyosunuz ama sölemiyosunuz dimi sizi gidi gidi :p:p:p:p
T-MAC_62 Orjinal Mesajı Yazan: T-MAC_62 Barıs_1905 GOZİT MFK-1 Slamdunker HotSauce18 Vince15 Shevchenko ( Hic konumasak ta :D) The killer Ayip ediyon hoca
cracks Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin yıllardır buralardayım sevdiremedim kendimi. İnşallah sen sevilirsin. :p vallah yaf hocam.ben 1 senedir burdayım(bugün tam bir sene oldu) bu kadar seviliom ama seni yazmamışlar.ben seni galatasaraylı olduun için seviom ;)
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: Garnett_ManiaC Bizi seven yokmuş ne güzel :D Ben Baris_1905 GOZİT Grİm_ReApEr Engin_gs houst-macon dı banlandı bide o arkadaşı severdim Sağolasın hocam ;) Saçmalama len tabi ki seviorum seni ya eski okulumdan arkımsın 6 yıl oldu az buz değil yani umarım o 6 yıl 26 yıl olur :D
TeKiN uA Yenileri Ekledim :D MFK Apili Saka_Onur NortonTurkgucu Esener Mr.Bean Legendeleven T-Mac anelka10 skoklucan HotSauce masterran C.Ronaldo Cracks
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: cracks vallah yaf hocam.ben 1 senedir burdayım(bugün tam bir sene oldu) bu kadar seviliom ama seni yazmamışlar.ben seni galatasaraylı olduun için seviom ;) usta eywallah. demekki bizide seven warmış..Sevinçten :,( Bazılarıda angelina jolie ile yakınlığım nedeniyle kıskanıyolar :p